kompis..

tjenna sitter här och fryser.. har varit i Enk idag hos Logopeden ah palla inte förklara, haft en typ en lektion kom till skolan igen på engelskan när dom tittade på film typ 20 min sen hade vi lunch sen musik och då fick vi veta att vi inte hade nån So, så vi fick åka tidiga bussen om vi ville men jag stannade för och vara med Issa tills sena bussen gick så var med Issa och Henke, sen träffade jag Emil som jag inte träffat på as länge typ :O :)
men ha åkte hem, har ridit Primus skötte sig tog galopp :D
ah men sen matat mina kaniner och så!
ni får 2 bilder! xD


Och min nya kompis måste jag ju visa hehehe, Robin!
så snäll kompis fast vart nyss kompis men han eller nåt! :)
han verkar ju helt lungt super duper snäll som är bra, jaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0