Liseberg!

Nu ska jag berätta lite sen igår/morse!
Vi åkte vid ungefär kvart i 7 från V-boden båda bussarna sen vidare mot Liseberg, vi stannade 2 gånger på vägen dit för rast och sen käka Donken sen vidare rakt på!
När vi kom dit så fixade vi åkpass osv, sen vare bara att börja åka karuseller, första jag åkte var bilar som gick runt hur nu man ska förklara? O.o
Men dom karusellerna jag har åkt är väl, Lisebergståger, Spinrocket?, båda vatten karusellerna, sen någon röd som var skit roligt sen sago någonting, lisebergshjulet.
ah det vart en toppen dag, vi skulle samlas 10 ute vid bussarna sen så vi var väl hemma 4? O.o
Jag köpte lite saker också kommer bilder!
men nu har jag nog inte mer och skriva om!
Skal
iphone skal bara för gulligt fast jag ej har iphone!
kaninöron rosa!
napp ;)
klubbor
kepsen
kepsen
Åkbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0