helvete!

min dag!
ah först var jag inne i stan med Madde vi åkte in vid 2 med bussen för jag skulle till tandis och hämta gummi snoddar men då vare stängt så hoppas jag hittar nåt gammalt packet hemma :p
sen drog vi hem med bussen som gick 17.28.
kom hem hade ont i magen tog tablett :/
 
käkade lite eller tog lite yogurt, sen drog jag in till stan igen med bussen haha.
gick in på Gatufestivalen och mötte Cissi och My.
satt där och snackade lite eller lyssnade :)
sen hörde jag Torsten Flinck hahah han är så dålig D:
men senare så såg jag Loreen Live shit så roligt vilker drag det var :D
har bilder och filmer men hittar inte usb'n :/
men sen skulle jag se på Dead By April men det vart inte så men köpte iallafall en afficsh eller ah nåt sånt på dom!  :)
 
Hoppas jag kan åka in imorgon och se Mange Makers och Timbuktu också och träffa trevligt folk men får se det senare :)
kan bjussa på google bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0