morn morn

nu tänkte jag berätta vad jag gjorde igår och gör idag osv!
 
igår: sov hos en kompis med hunden gick hem sen, duschade och fixade lite med rummet, väntade på Frida men hon kom ju senare, men sen käkade vi och vi åkte till Västerås vi kollade på Power Meet och Leo fick hänga med så duktig han var bra träning också! :)
sen åkte vi hem tog en glass på donken (a)
när vi kom hem så gick jag och mötte Frida, vi gjorde inte mycket men typ cyklade runt i fj-100 sen gick vi in en sväng sen cyklade igen, sen drog vi in satt och pratade sen gick och la oss.
 
Idag: Frida åkte hem vid 10  redan för hennes pappa var i Sala eller nåt O.o
men jag har små städat mitt rum bytt säng kläder och så :)
ska nog fortsätta när jag har bloggat klart, men ska försöka lägga in bilder sen Power Meet sen försöka sitta och redigera dom ;)
men puss! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0