maddakakka

hej alla sorry inte har bloggat men skiten fackar upp sig på mobilen så bloggar från datan nu, igår åkte jag och Leo in till enk för och vara med Cissi, My och Tessan och lilla hunden som vad hundvakt åt.
sen åkte vi till Bresse och chillade ;)
Leo fick simma igen ;)
hahah Tessan gick ut på en brygga och satt där och kollade på en kille sen satt sig killen på bryggan och Tessan vågade inte gå från bryggan, så jag och My snackade med killen och han var förlovad så om vi kastade i Tessan med kläderna på så skulle han gå så My och jag gjorde det mohahah ;)
så nu ska Tessan "döda" My och mig hahahah!
på måndag kanske Evelina kommer :D
men jag måste börja fixa mig nu för jag ska till mamma och fixa med boden lite och så, men ska duscha Leo innan osv bloggar sen! 
puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0