,,

godmorgon, idag vaknade jag ungefär 10 i 9 men gick väl upp typ direkt, gav Leo mat sen gick jag ut med han. 
sen käkade jag frukost efter det tittade jag en stund på Dag Otto med hans vänner, tror jag den hette! xD
mådde illa då :/
sen skulle jag gå upp och vila men spydde upp frukosten :O
men borstade tänderna efter det för hade käkat och spytt..
 sket i och vila satt mig vid datan och vilar lite, kanske lägger mig en stund sen! 
 
Igår: vaknade jag ju 7 eller nåt som jag har skrivit satt ju husvakt men när vi var klara där åkte jag och syrran hem, jag gick ut med hunden, sen åkte vi till stan och käkade sen till pappas kompis, då kom mamma dit för vi har sommar hagar där pappas kompis bor så gick och pratade med mamma!
sen när vi kom hem gick jag ut med hunden en lång promenad med kort koppel för träning, när vi kom hem så var jag med Henke och vi glodde film! xD
sen gick jag hem och ut med hunden sen gick jag och la mig! :)
 
men nu har jag nog inte mer och skriva just nu så ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0