SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

Lucas om FRÅGESTUND!:
Gillar du guldfiskar?
vad heter jag i mellan namn?
Är Obama din idol?
Hur uppfattar du färgen röd?
Är killar snuskiga?
Hur långt från buskarna faller äpplena?
Vad tycker sniglar om dig?
Vad heter din farsters systers brors farmors barnbarn kanin? (om den eller dom inte har en kanin så vad heter den eller deras lilltå?)
Om du vann 5 miljarder använda skosnören vad skulle du göra med dom då?

Svar:
vetifan
usch nej
hahah vet inte riktigt blod kanske
nejdå
vet inte  O.O
jadu att jag är hot :D
den får heta Emusa
spara dom (a)
IP: 85.225.181.177
09 Februari, 15:46
emellie om FRÅGESTUND!:
1. vad fick dig att börja blogga och vad är det roligaste med att blogga?
2. om du fick välja en person att ta med dig på en romantisk resa vem skulle du välja då?
3. du har verkligen en super fin häst, hur länge har du ridit?

Svar:
1. hmm vet inte kommer inte ihåg, roligaste är nog att lägga upp och visa bilder,
2. Evelina Hansson tror jag :)
3. Tack, har stort sätt ritit sen jag varit jätte liten kanske sen jag varit 5-6 år, men sista tiden varit mer acktiv. :)
IP: 79.102.65.191
08 Februari, 21:45
Random om FRÅGESTUND!:
gillar du mig?

vetifan vem du är ju :)
IP: 85.225.181.177
08 Februari, 20:02
Nellie Trulsson om FRÅGESTUND!:
Tjabba!

Ska du på Tittis läger i sommar? :)<3 saknar dig!

Svar: jag vet faktiskt inte än :O saknar dig med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0