Evelina gästbloggar.-

Uhm, hej ni! 
Titti frågade på sms om nån ville gästblogga, och jag sa ja! för det skulle väl bli roligt att göra det, för jag har så tråkigt ändå :) & jag suger verkligen på det här, då jag inte ens använder min blogg, haha.
men jag antar att man berättar vad man gjort idag. Satt, idag så har jag bara varit i skolan som vanligt, häftade häftstift på min arm med några kompisar, haha! det var skönt faktiskt (no emo) 
Satt började halv 9 & slutar 2, som vanligt.. varje dag.
Man börjar faktiskt tycka det är en lång dag eftersom det är samma tid varje dag. Nu fick jag lust att skriva av mig lite, om vad som har hänt sen jag flyttade ifrån fjärdhundra, jag saknar fjärdhundra lite, fast inte mkt alls.
Tycker det är bättre här, mycket bättre. Fast jag saknar mina kompisar i fjärdhundra & enköping sjukt mkt.
Men har skaffat nya här men det är klart att jag alltid kommer försöka hålla kontakten med dom. 
Fast vissa har jag redan tappat, men aja.. whatever. Jag går inte i en vanlig klass, går i en inläsningsgrupp.
För jag har människo fobi, eller socialt fobi om man ska säga så, sen jag gick i fjärdhundra då allt bara var strul.
Satt jag går där i, jag känner alla som går i den klassen, vi är 6 st som går där.
& alla är sjukt snäll, + att min storesyster också går i den, vilket är mycket bättre. Har ändrats mycket inombords och lite utombords, vilket känns grymt bra, jag kommer hälsa på fjärdhundra så snart som möjligt, eller hur titti? :) 
Haha, shit.. vad mycket jag skrev. Herregud, ni lär ju inte orka igenom hela det här, men ah.. ni väljer själv.
Oh juste, efter skolan så åt jag å min pappa mikaela och isabell hamburgare på pizzerian det var sjukt gott.
Men ah, antar att jag måste avrunda lite här, ni får ha det såbra! alla som orkade läsa allt, haha.
älskar dig titti! det vet du, saknar dig grymt mkt! 
Ni får några bilder också, på mig å lite annat.
Puss! Hejdå! följ mig gärna på instagram!
Heter där,  zzombiie :) 
.-
.-.-
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0