Vadskajagskriva?

Okej hej igen?
Typ dagen eller? :O
Vaknade av att någon av Tove eller pappa tittade på Big Brother på datan -.-'
Aja gick upp skulle göra frulle vart managröt ;)
Sen gick dagen eller jag fixade mig gick ut och fotade lite :)
Sen gick hela långa dagen jag hade så hääääääär tråkigt efter som Evelina är i fjällen :(
Börjar sakna henne :/
Aja sen käkade jag middag på altanen trevligt trevligt :)
Men nu ska jag fortsätta häcka här eller kanske baka? ;)
Men imorgon blire stan för jag ska till tandis, då kanske jag ska vara med Frida :D
Hoppas det vill inte sitta och häcka här i Fj-100 och mögla? :O

Tänkte börja med veckans blogg eller vad tycker ni?
Mer info om det är nåra intresserade..alltså veckans blogg ska nog gå till så att någon varje vecka får en gratis länkning av mig! :D

Bjuder på en mupp bild ;)


Puss&Kram Skummbanan // Titti :D


Kommentarer
Postat av: Birgersilja

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-10-24 @ 12:02:15
URL: http://birgersilja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0